Witaj,

Dziękujemy za zainteresowanie wzięciem udziału w naszym konkursie! Jesteś zainteresowany jak wyglądają jego poszczególne etapy? Poniżej znajdziesz kilka przydatnych informacji.

infografika

Etap I – Zgłoszenia konkursowe i nominacje

Zgłoszenia konkursowe

Aby zgłosić się do konkursu HBA 2016, należy wypełnić formularz na stronie. Znajdziesz go w górnym pasku menu. Po jego wysłaniu, otrzymasz od nas informację zwrotną o przyjęciu zgłoszenia. W ciągu kilku dni podeślemy także fakturę pro forma, na podstawie której będziesz mógł dokonać płatności. To nie koniec- udostępnimy Ci także dokument, w którym będziesz mógł przestawić wyróżniki swojego obiektu. To doskonała szansa, aby zaprezentować atuty swojego hotelu i przekonać ekspertów, że Twoja marka zasługuje na tytuł najlepszej.

Etap I rozpoczyna się 28 czerwca i potrwa do 14 sierpnia. Po tym terminie przestajemy przyjmować zgłoszenia.

Nominacje

Kapituła Konkursu HBA 2016 przyznaje nominacje wybranym hotelom. W jej skład wchodzi 10 ekspertów z branży hotelarskiej, którzy nominują 30 obiektów w danej kategorii. Nominacja to nie tylko spore wyróżnienie, ale także szansa na zdobycie dodatkowych punktów, przydatnych w drodze po zwycięstwo. Hotele, które zostały nominowane do udziału w konkursie mogą zgłosić swój udział również przez stronę internetową.

Etap II– Analiza parametryczna

Kolejnym etapem konkursu jest analiza parametryczna wszystkich zgłoszonych marek, której dokonują nasi eksperci Profitroom. Jej efektem jest wybór TOP10 obiektów w każdej z kategorii. Analiza parametryczna stanowi aż 50% końcowej oceny marek hoteli, a jej wynik jest ostateczny i wiążący do Uczestników. Po zgłoszeniu prośby, udostępnimy Ci wynik analizy Twojego obiektu.

O znalezieniu się w TOP10 obiekty zostaną przez nas poinformowane mailowo.

Etap II rozpoczyna się 25 sierpnia i potrwa do 1 września.

Etap III– Głosowanie uczestników podczas konferencji <HMC> Hotel Marketing Conference 2016

W trakcie trwania naszej konferencji przeprowadzamy głosowanie wśród jej uczestników- są to przedstawiciele z branży hotelarskiej. Głosowanie przeprowadzane jest w formie imiennej ankiety, poprzez nadanie rangi nominowanym hotelom- skala mieści się w przedziale 0-3, gdzie wartość 0 oznacza “słaba marka”, a 3- “silna marka”. Wynik głosowania stanowi 50% oceny końcowej marki, zatem ma ogromny wpływ na ostateczny wynik konkursu.

Etap IV – Finał konkursu

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na prestiżowej Gali Kulinarnego Pucharu Polski, która odbędzie się 28 września 2016 roku, podczas targów Invest Hotel.

Masz pytania? Napisz do koordynatorki projektu: katarzyna.parzonka@profitroom.pl